A KirchSport értékét az adja, hogy a cég szerezte meg a 2002 és 2006 évi Labdarúgó világbajnokságok közvetítési jogával. Dreyfus aki az adidas CEO-ja és elnökeként is bizonyította rátermettségét, a kérdést elsősorban a FIFA kedvező hozzáálásától tette függővé a kérdést – írja a sportbusiness.com. A nemzetközi labdarúgó szervezet ugyanis meglehetősen jó kapcsolatot ápol a Kirch sport részlegével, és – egyesek szerint ennek köszönhetően nyerte el a közvetítési jogokat. A Kirch csoportot eredetileg egyben tervezték piacra vinni, ám úgy tűnik a jelenlegi piaci körülmények között darabokra szedve egyszerűbb és sikeresebb lehet az egykori médiabirodalom értékesítése.
Kirch szakmai befektetők helyett MBO?
A KirchSport jövőjével kapcsolatban új elemként vetődött fel a menedzsment részéről történő kivásárlás (MBO) – mondta Robert Louis-Dreyfus.