1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az egyik legnagyobb sportszergyártó cég, a Nike beperli a Nemzetközi Labdarúgó Szövetséget (FIFA), mert az megtiltotta számára, hogy az Egyesült Államokban zajló női labdarúgó-világbajnoksággal reklámozza termékeit.

Az amerikai vállalat a címvédő hazai válogatottat szerette volna a vb nevének felhasználásával támogatni, amihez úgy véli, minden joga megvan. A FIFA szerint az általa szervezett eseményt csak a hivatalos szponzoroknak áll módjukban promóciós célokra használni, s mivel a Nike nem tartozik ezek közé, így döntésük minden szempontból jogszerű.

A szövetség szeptember 11-én küldött levelet a sportszergyártó Oregon állambeli központjába, amelyben kifejtette: ha engedélyezné a reklámot, úgy az emberekben az a tévhit alakulna ki, hogy a Nike támogatja a vb-t, ami nem tükrözi a valóságot. A korábbi hasonló helyzetekben a bíróság mindig a FIFA-nak adott igazat.


Kapcsolódó anyag
Márkák harca a gyepen
Tovább tart a cipőháború



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!