A német marketingszakma Harald Schmidtet tartja a legszavahihetőbb reklámhordozónak, őt követi a rangsorban Günther Jauch, aki többek között a "Legyen Ön is milliomos" német változatának műsorvezetője. A közönség szintén a fenti két[ajanlo=84][igazitas=left/]médiaszemélyiséget tette a lista élére, csak fordított sorrendben, derül ki a düsseldorfi Innofact piackutatóintézet és az Absatzwirtschaft nevű marketinges szaklap Der Spiegel által közzétett felméréséből.
A legrosszabb mutatókkal Dieter Bohlen "büszkélkedhet": a marketingesek 54 százaléka a popénekesből lett producert tartja a legtöbb kockázatot rejtő személynek, amennyiben reklámhoz keresnek közismert személyeket, sőt, 43 százalékuk soha nem dolgozna együtt vele ilyen célból. Nem véletlen, hogy Bohlent az ország legkevésbé szavahihető reklámarcának is megszavazták a válaszadók.
Mint arról a Menedzsment Fórum beszámolt, korábban egy felmérés már kimutatta: a közönség körében Bohlen a legkevésbé kedvelt reklámarc Németországban. Érdekes módon a popsztárból elsősorban a nőknek van elegük: 33 százalékuk szívesen lemondana a vele futó hirdetésekről. A férfiak ilyen szempontból toleránsabbak: mindössze alig több, mint ötödük (22 százalék) kívánja a föld alá a Bohlen-reklámokat.
(Menedzsment Fórum)
Kivénhedt popsztár Németország leghiteltelenebb reklámarca
Egy aktuális felmérés szerint két televíziós showman számít a legmegbízhatóbb reklámarcnak Németországban. A lista végén Dieter Bohlen, az egykori Modern Talking tagja található.