Az Heinz a tengeri és fagyasztott ételek európai piacán szerzett részesedésének eladását tervezi. Az amerikai cég azért döntött így, mert az elmúlt egy évben jelentősen csökkent a termékei iránti kereslet. A cég európai elnöke, Joe Jimenez szerint a fagyasztottétel-részleg eladása után sokkal alkalmazkodóképesebb lesz a cég.
[ajanlo=538][igazitas=right/]A vállalat az Egyesült Királyságban - ahol a leépítés hat telephelyet érint - és Írországban jelenleg 2 300 dolgozót foglalkoztat. Európán kívül a vállalat új-zélandi baromfitelpének eladását helyezte kilátásba - adta hírül a BBC.
A társaságnál korábban már szó volt arról, hogy javítani kell piaci helyzetén. Ezt elsősorban a fő termék, a ketchup előtérbe helyezésével akarja elérni a társaság. A cég termékkínálatát legalább felére tervezi csökkenteni, amitől éves bevételeinek megnövekedését várja.
A Heinz a jövőben a ketchupok, a mártások, a fűszerek, a gyorsételek, valamint a gyermektáplálékok piacára fog összpontosítani.