A szervezők idén először a beharangozó kampányhoz tévészpotokat is készitettek, újdonság továbbá, hogy bővült az SMS és online közönségszavazások köre: a legjobb reklámfilmek mellett 2004-ben már a legkedveltebb reklámarcokat is megválaszthatja a közönség.
2005 tavaszán debütál majd Magyarországon a Kings of Ads esemény, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetnek a nézők bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során. A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004-ben első alkalommal túllép Budapest határain és ellátogat Debrecenbe és Győrbe is. Érdekessége az eseményhez kapcsolódó reklámkampánynak, hogy idén Klapka György is részt vett a Reklámzabálók népszerűsítésében: az üzletember főszereplésével több változatban elkészített reklámfilm a 'Vámház körút' szpotokat idézi, és szintén fel-feltűnik majd a televíziós csatornákon.
Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben szervezte Párizsban. A nagy érdeklődés miatt egy évvel később Boursicot már két egymást követő estet rendezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett a Reklámzabálók Éjszakája. Az elkövetkező években tovább gyarapodott a turné állomásainak száma, jelenleg pedig évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát.
Klapka Györggyel kampányol a Reklámzabálók Éjszakája
2004-ben immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Reklámzabálók Éjszakája Magyarországon. Az idei évben a szervezők már vidéki nagyvárosokba is elviszik a rendezvényt, jövőre pedig megérkezik Magyarországra a Kings of Ads szakmai est is.