2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Universal Music most induló kísérletében az online videóklipeket tenné interaktívakká, méghozzá úgy, hogy a sztárokra kattintva a néző egyből megvásárolhatná az adott előadó képével ellátott ruhadarabot, vagy akár a következő koncertre szóló jegyet is.

A fejlesztés a tervek szerint az interaktív televíziózás alternatívájaként szerepelhetne majd, és a Universal már ki is választotta azokat a csapatokat, amelyekkel az első kísérleteket folytatja majd. A három brit formáció, a Girls Aloud, a Busted és a Razorlight közreműködésével a label egy sorozat interneten lejátszható interaktív videóklipet készít, amely direkt értékesítési csatornául szolgálhat az albumok, koncertjegyek és az egyéb merchandise számára.
[ajanlo=84][igazitas=left/]
"A rajongók otthonosan mozognak a hiperlinkek világában" – mondja Rob Wells, a Universal Music új médiáért felelős igazgatója a CNET News.com-nak eljuttatott közleményben. "Az új technológia segítségével most ezt a fajta interaktivitást már a videókban is megtalálják majd, ami jelentős áttörésnek számít."

Az interaktív televíziózás iránti érdeklődés időről időre történő felszínre törése azt jelzi, a cégek továbbra is szeretnék egyenesen a műsorokon keresztül, és nem a reklámblokkban eladni a termékeiket. Ugyanakkor az ilyesfajta televíziós műsorok nem arattak átütő sikert. A technológiai szakemberek már egy sor ötlettel előálltak, hogyan lehetne a kívánt célt az internetes videókon keresztül elérni. Úgy tűnik, ez most a Universal rendszerét kifejlesztő brit Coull-nak köszönhetően reális lehetőséggé vált.

"Az elmúlt másfél évben a szélessávú internet olyannyira elterjedt, hogy megéri az interaktív videókliphez hasonló, gazdag tartalmakat is terjeszteni az interneten keresztül” – mondja a Coull vezérigazgatója, Irfon Watkins. A Universal kísérlete lenne a technológia első kereskedelmi alkalmazása, de a cég más brit kiadókkal is dolgozik hasonló projekteken.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!