2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kisebb cégek akvizíciójával tovább folytatódik az óriásplakát piac vállalatainak bővülése, s ennek nyomán átrendeződése. Legutóbb az Akcent Media (AM) Kft. vásárolta fel a sárvári székhelyű West Reklám Kft-t.

Kisebb cégek akvizíciójával tovább folytatódik az óriásplakát piac vállalatainak bővülése, s ennek nyomán átrendeződése. Legutóbb az Akcent Media (AM) Kft. anyavállalata, a Heimatwerbung GmbH vásárolta fel a sárvári székhelyű West Reklám Kft-t, amellyel az AM országosan mintegy 10 százalékkal növelhette állományát – számolt be a Világgazdaság. Az újonnan megszerzett felületek elsősorban Budapesten és megyeszékhelyeken találhatók.

A plakátok kihelyezésére alkalmas felületek csökkenése, illetve szabályozása, valamint az óriásplakát-felületek minőségi besorolására létrehozott egységes szakmai kritériumrendszer szelekciós hatása miatt mára lényegében a felvásárlás maradt a közterületi hirdetéssel foglalkozó vállalkozások bővülésének egyetlen lehetősége.

Tavalyi mintegy 30 milliárd forintos listaáras árbevétele alapján az Akcent Media a hazai közterületi reklámozás piacán a negyedik helyen áll. Az első helyezett a Multireklám 75,2, a második az Europlakát 36,9, a harmadik pedig az Outdoor 31,1 milliárd forintos forgalommal.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!