1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A szervezetek életében igen gyakori, hogy problémák, konfliktusok adódnak. Ezek ismerete, kezelés kihat az egész szervezetre. Ez pedig rossz légkört eredményez, így rontja a hatékonyságot a szervezet minden működési szintjén. Fontos kérdés, hogy a konfliktusok esetén a cég kommunikáljon, enélkül ugyanis a konszenzus elérésére alkalmazott bármilyen stratégia csődöt fog mondani.

A konfliktus kezelésére jellemző magatartási formák szakaszai

  • elsimítás, elkerülés szakasza: harmóniára törekszik

  • konfliktus megítélése

  • konfliktus kívánt végeredménye

  • tipikus magatartás formák, normák felállítása

  • tárgyalás, kikényszerítés szakasza: a különböző érdekcsoportoknak részérdekeik, tétjeik vannak, ellenfeleknek tekinthetik egymást

  • ütközés, probléma megoldás szakasza


Tárgyalás szakaszai

  • induló álláspontok vagy pozíciók rögzítése

  • rezisztenciapontok kitapogatása (még hajlandó elfogadni)

  • megegyezési zóna rögzítése zónán belüli legkedvezőbb pozíció elérése




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!