A műanyag tároló- és főzőedényeiről ismert Tupperware - úgy tűnik - a kozmetikai ipar felé kacsintgat, mivel szerdán bejelentette, hogy 557 millió dollárért megveszi a Sara Lee Corp. direkt-értékesítési részlegét.
[ajanlo=474][igazitas=left/]Az ügylettel az Orlando-beli székhelyű Tupperware a kozmetikai szerek eladását 12 százalékról 35 százalékra növeli a vállalaton belül, mondta Rick Goings, ügyvezető igazgató.
A Tupperware 2000-ben lépett először a kozmetikai piacra az Egyesült Államokban, amikor 60 millió dollárért megvásárolta a BeautiControl Inc.-t. A Sara Lee-vel viszont a latin-amerikai és ázsiai piacokat is elérheti.
"Az olyan piacokon, mint Latin-Amerika, az emberek viszonylag keveset - 1 milliárd dollárt - költenek a Tupperware-féle műanyag edényekre, viszont a kozmetikai szerekre akár 25 milliárdot is kiadnak. Ennek több, mint fele a direkt értékesítés során jön be" - mondta Goings.
A Sara Lee akvizícióval a Tupperware reményei szerint 500 millió dollárral fog nőni a cég éves forgalma.
Menedzsment Fórum
Kozmetikában erősít a Tupperware
A műanyag tároló- és főzőedényeiről ismert Tupperware - úgy tűnik - a kozmetikai ipar felé kacsintgat, mivel szerdán bejelentette, hogy 557 millió dollárért megveszi a Sara Lee Corp. direct-értékesítési részlegét.