A két cég korábban számos alkalommal dolgozott együtt, és a kedvező tapasztalatok eredményeként a két vállalat olyan stratégiai szövetségre lépett, amelyben vállalják, hogy közösen, teljeskörű kommunikációs szolgáltatást nyújtanak a főként nemzetközi ügyfélkörnek.
Ezen megállapodás előfutárának tekinthető a greenpoint 7 - egy Budapest VII. kerületében, osztrák-magyar közös vállakozásban épülő irodaház -, hiszen a beruházással kapcsolatos kommunikációs teendőket a két ügynökség a már nyáron körvonalazódó együttműködési megállapodás alapján tervezte meg.
"Az ügyfeleink esetében gyakran gondot okozott, hogy nem volt összhangban a reklámstratégia a PR stratégiával. Ügynökségeiket az egyes cégek esetenként más időpontban és más szempontok alapján választották, így külön problémát jelentett a harmonizáció. A szövetség létrejöttével lehetőség nyílik arra, hogy - a BBDO Budapest segítségével - akár már a pályáztatás során, vagy a tervezés időszakában egy komplex kommunikációs stratégiát alkossunk, amely azonos kiindulópontokból vezeti le a reklámokkal összefüggő és a kommunikációs teendőket" - mondta Szabó Ágnes, a Publico ECC augusztusban kinevezett ügyvezető igazgatója.
A BBDO Budapest a BBDO Worldwide hálózat tagja, Magyarországon két éve viseli az "Év Ügynöksége" címet. A budapesti BBDO több mint 40 márka reklámfeladatait látja el. A Publico ECC a több száz ügyfelet magáénak tudható német ECC hálózat tagja, Magyarországon immár több mint tíz éve a vezető PR-ügynökségek egyike.
Közösen lép fel a BBDO és a Publico
Együttműködési megállapodást kötött a hazai kommunikációs élet két prominens képviselője, a BBDO reklámügynökség és a Publico ECC PR-ügynökség.