2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online hirdetéseket vizsgálva gyakran érzi az ember, hogy a technológia adta lehetőségeket nem használják ki a hirdetők. Az interneten megjelenő reklámokban általában a sajtóanyagoknak a virtuális médiákra leképzett változatával találjuk szembe magunkat. Felmerül a kérdés, vajon miért nem kreatívabbak a kreatívok? A választ Novák Péterrel a piaci éllovas kirowski egyik vezetőjével próbáltuk megkeresni.

Nem kell ugyanakkor feltétlen pluszt adni - figyelmeztet Novák Péter. Attól, hogy „öncélú” lesz a kreatív nem biztos, hogy a hatékonyság is növekszik. Sok cég, a termék attitűdjénél fogva eleve óvatos a harsányabb kampányokkal szemben, és a konzervativizmusuk a többi médiában futó kreatívokban is megmutatkozik.

Trendek és kitörési pontok

Ki tud-e törni az online reklám az offline médiákból? Most futó anyagok között egyre több használ hang-effekteket, esetleg ez lehet az új trend – kérdeztük. Valóban több kreatívnál vannak hanghatások, ám ez korántsem számít újdonságnak, ezek a hangos bannerek egyszer már feltűntek, ám mivel a fogyasztókat erősen zavarta ezért rövid életűnek tűnt az első megjelenésük. Ilyen fellángolások más típusoknál, így például a pop-up, vagy az interstitialoknál is hasonlók voltak megfigyelhetők. Itt is fontos, hogy kik készítik a kampányt, a készítők „keze nyomát”, az eszközök használatát ugyanis erősen befolyásolja ez a tény.

Az internet adta lehetőségek, a sávszélesség bővülésével egyre többször találkozni, hogy az oldalakon a tv-spotok futnak (az eddigi egyetlen ilyen hazai kampány a kirowski nevéhez fűződött), ám valószínű ez is egy lesz a használt eszközök között, semmiképp sem a legfontosabb. A televízió és az internet médiakörnyezete ugyanis eltérő, így a használandó technológiákban is különbségek vannak.

A vizuális élményről azonban nem kell lemondani, egyre inkább teret hódítanak, a rich médiás megoldások által. A magas szintű animáció a meglepő képi megoldások Novák Péter szerint a továbblépés útja. A hazai oldalakon is fel-fel tűntek eddig is ezek az eszközök, illetve az év végi hirdetési piacon biztos, hogy lesznek nagyon jó kreatívok. A kirowski szakemberei mindenesetre készülnek...


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!