Magyarországon a kezdetektől - 2001. óta - Borsos Sándor és az Egzo Media szervezi a Reklámzabálók Éjszakáját. A tavalyi "Kiemelt Támogatói" szintről előrelépve 2005-ben a MINI lett a Reklámzabálók Éjszakája Turné főtámogatója és névszponzora.
A Reklámzabálók éjszakájának új programja, az izgalmas francia alapanyagból szemezgetett "Kings of Ads". A két és fél órás összeállítás 77 világhíres játékfilmrendező reklámfilmes kalandozásaiba enged bepillantást. A listában számos Cannes-i Pálma-, Oscar- vagy Cézár-díjas művész van a listán, úgy mint Francis Ford Coppola, Luc Besson, Martin Scorsese, David Lynch, Frederico Fellini, Woody Allen vagy Emir Kusturica.
A nemzetközi összeállításban az elmúlt év legjobban sikerült nemzetközi alkotásain kívül megtalálható többek között az EPICA Awards válogatás, a Kusturica összeállítás, a 25 éves Nemzetközi Turné legjobb filmjei, a Renault panoráma, a Brazil Évnek szóló tisztelgés, valamint a betiltott és cenzúrázott filmekből álló egyedülálló gyűjtemény.
Hazai kezdeményezés a Reklámzabálók Kreatív Verseny, amely szintén a kezdetektől kíséri a magyarországi rendezvények történetét. A szervezők hagyományosan évről-évre itthoni reklámfilm-történeti összeállításokkal egészítik ki a közel hat órás nemzetközi filmanyagot. A hazai reklámtörténet elfelejtett kincseit felelevenítő blokkot többek között az MTV és a Filmmúzeum archívumától kölcsönözték a szervezők.
A szegediek először november 17-én a Szegedi Tudományegyetem Tanulmányi Ifjúsági Központjában fogadják a Nagy Habzsolást, majd november 24-én a debreceni Lovardában teszi tiszteletét a világ legnagyobb Reklám-fiesztája, amely végül december 1-jén érkezik a Budapesti Kongresszusi Központba.