1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Renault első embere, Carlos Ghosn szerint a 2006-os évben komoly kihívásokkal kell az autógyártóknak szembenézniük. A vezető úgy véli, jó esetben is stagnálásra lehet számítani az európai autópiacon.

[ajanlo=538][igazitas=right/]Továbbra is egy helyben fog állni a piac, ha az idei évi eredményeinket tudjuk tartani, már elégedettek lehetünk - idézte az igazgatót az AFP hírügynökség. Igaz, a vállalat helyzete a korábbi évekhez mérten viszonylag jó, így ha ezt meg tudják őrizni, nem lehet ok panaszra. "Személyes véleményem, hogy sem az európai, sem a francia piacban nincs jelenleg komoly növekedési potenciál" - hangsúlyozta az elmúlt években elsőszámú francia sztármenedzserré avanzsált Ghosn.

A sajtótájékoztatón, amelyen a Renault főnöke mellett Dominique de Villepin francia miniszterelnök is részt vett, a politikus elmondta, hogy egyelőre a jelenlegi tulajdoni viszonyok nem fognak a Renaultban változni. "Sem tervünk, sem okunk nincs rá, hogy tovább csökkentsük a francia állam részesedését" - mondta Villepin. Utoljára 2003-ban adtak el Renault részvénycsomagot, akkor 15,7 százalékra csökkent Franciaország részesedése a Renaultban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!