1p

A híres designer, Karl Lagerfeld kollekciója segítségével a legnagyobb európai ruházati áruházlánc, az H&M forgalma 2004 novemberében 24 százalékkal volt magasabb, mint az előző év azonos időszakában.

A különleges Lagerfeld darabok a svéd cégcsoport számára extra bevételt hoztak novemberben, írja a Financial Times. Összehasonlításul az októberi forgalom mindössze 9 százalékkal nőtt a 2003-as eredményhez képest. A Chanel kreatív igazgatójával való együttműködést, mely a kereskedelmi cégnek körülbelül 45-60 millió dollárjába került, az H&M gőzerőkkel reklámozta. Ennek eredményeképp a lánc egyes üzleteiben a kollekció darabjai már a megjelenés napján elfogytak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!