1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online reklámok a teljes, hazai reklámforgalomnak alig 0,8 százaléka. Listaáron számítva 2-2,5 millárd forintra tehető.

A tavalyi év összesített készpénzes reklámárbevétele egy-másfél milliárd forintra tehető az azt megelőző év 0,7-1,2 milliárdjához képest. A listaáron számított bevétel sem túl magas: ennek alig a duplája. Az online reklámok a teljes, hazai reklámforgalomnak alig 0,8 százaléka.

Nem növekedtek jelentősen a hazai online cégek reklámbevétele tavaly, bár a növekvő tendencia nem tört meg. Az idei évben - a várakozások szerint - az online reklámok elérhetik a teljes reklámforgalom egy százalékát is.
Újdonság, hogy a legtöbb magyar online reklámpiacon fellehető főbb hirdetők - a hagyományos telekommunikációs cégeken kívül (ezek erre a célra fordított összegei csökkennek) - között megjelentek az autóipar prominens tagjai is.

A legnagyobb reklámköltést a tavalyi év alatt - becslések szerint - az [origo] (az online médiapiac leglátogatottabb képviselője) könyvelhette el. Az auditált oldalak közül a Index internetes potrál reklámbételei érdemelnek még figyelmet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!