1p

Az online reklámok a teljes, hazai reklámforgalomnak alig 0,8 százaléka. Listaáron számítva 2-2,5 millárd forintra tehető.

A tavalyi év összesített készpénzes reklámárbevétele egy-másfél milliárd forintra tehető az azt megelőző év 0,7-1,2 milliárdjához képest. A listaáron számított bevétel sem túl magas: ennek alig a duplája. Az online reklámok a teljes, hazai reklámforgalomnak alig 0,8 százaléka.

Nem növekedtek jelentősen a hazai online cégek reklámbevétele tavaly, bár a növekvő tendencia nem tört meg. Az idei évben - a várakozások szerint - az online reklámok elérhetik a teljes reklámforgalom egy százalékát is.
Újdonság, hogy a legtöbb magyar online reklámpiacon fellehető főbb hirdetők - a hagyományos telekommunikációs cégeken kívül (ezek erre a célra fordított összegei csökkennek) - között megjelentek az autóipar prominens tagjai is.

A legnagyobb reklámköltést a tavalyi év alatt - becslések szerint - az [origo] (az online médiapiac leglátogatottabb képviselője) könyvelhette el. Az auditált oldalak közül a Index internetes potrál reklámbételei érdemelnek még figyelmet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!