2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Jupiter Research most közzétett elemzése szerint a karácsonyi vásár idején elsősorban nem az online boltokban tölti meg a Mikulás a zsákját. Az e-kereskedők bevételei a korábbi növekedési ütemtől elmaradva bővülnek.

Úgy tűnik az egy főre jutó vásárlások alacsonyabbak lesznek, mint egy évvel korábban, a bővülő piacnak köszönhetően azonban növekedés lesz. Ez a forgalomnövekedés azonban előreláthatólag fele akkora lesz mint 2001 karácsonyán. Ahogy az Internet egyre inkább elterjedt lesz úgy bővül a vásárlók száma is, ám a forgalom növekedése ettől elmarad – véli a Jupiter egyik szakembere.

A szakértő szerint az online értékesítések 17 százalékkal nőnek az ünnepi vásár idején, ami a tavalyi 30 százalékos bővüléstől jócskán elmarad. Ezzel egyidőben a tavalyi átlagos 313 dolláros vásárlások 306 dolláros értékűre csökken. A e-kereskedelemben érdekelt cégek reklámkampányaiban a korábbi vásárlásra – vagyis hogy november 15 előtt vegyék meg az ajándékokat az emberek – biztatnak. Ez annak tudható be, hogy az idei évben a naptári sajátosságok miatt kevesebb vásárlási nap lesz.

A hirdetési akciók jelentős része került át az e-mailes hirdetések kategóriájába, Mivel az amerikai szabályozás nem tiltja a spamek küldését, ezért sok online kereskedő nyúl ehhez az eszközhöz, amelynek megtérülési rátája az egyik legkedvezőbb napjainkban. A kis befektetést igénylő e-marketing kampányok hatásossága persze tömeges alkalmazásukkal drasztikusan csökkenhet. Az e-mailes kampányok közül felfedezve a HTML eszközök nyújtotta lehetőséget ezek egyre inkább terjedőben vannak, és előreláthatólag másfélszer gyakrabban fogják alkalmazni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!