2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hollandia légterét használhatja három olyan légitársaság is, amelyekre a szomszédos Belgium tilalmat mondott ki. Az illetékes holland minisztérium szóvivője szerint nem találtak okot távoltartásukra. Igaz, olyan cégekről van szó, amelyek évente három-négy alkalommal vetődnek el holland légikikötőbe.

[ajanlo=474][igazitas=left/]Hollandia nem közölt légitársasági tilalmi listát, mint tette azt a héten Franciaország és Belgium. Igaz, a "szégyenlistás" társaságok közül - három kivételével - Hollandiába egyik sem repül.

Az ország azt a gondolatot támogatja, hogy uniós szinten kerüljön kiadásra egy tilalmi lista. Nem véletlen, hogy a Virgin-szigeteken bejegyzett amerikai Air St. Thomas, amely a franciák hatos tilalmi listájára került fel, igazságtalannak minősítette a lépést. Egy uniós lista hatékonyságát azonban többen kétségbe vonják, s általában az utasbiztonság növelését célzó intézkedések mellett érvelnek, számol be az MTI.

A Polgári Repülésügyi Szervezet, az IATA szerint a listák nem fokozzák a biztonságot, inkább politikai reakcióknak tekinthetők. A szervezetnek van egy nem kötelező biztonság-auditálási rendszere, ezt a 265 tagtársaságból 58 még nem alkalmazza. Emellett élnek még más biztonsági szabványok is, amelyek azonban különböznek egymástól. A tilalmi lista publikálása akkor érne valamit, ha a gyanús légitársaságnál ezt követően ellenőrzésre kerülne sor, teszik hozzá.

Mint arról korábban beszámoltunk, a belga légtérből kitiltott légitársaságok közé a közép-afrikai Africa Lines, az egyiptomi Air Memphis, a kongói Central Air Express, a líbiai ICTTPW, a nigériai International Air Tours Limited, a ghánai Johnsons Air Limited, a ruandai Silverback Cargo Freighters, az örmény Air Van Airlines és az ukrán South Airlines tartozik. Ezek egyike sem foglalkozik személyszállítással, de mindegyik aktívan részt vett a belgiumi teherforgalomban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!