A kutatás adatai szerint az amerikai fogyasztók 39 százaléka keres ilyen típusú árukat a neten, de többségük ezeket a hagyományos üzletekben vásárolja meg. Ez a szám különösen megugrik, amikor egy speciális készülékről van szó, mint például az MP3 lejátszó. Ezt támasztja alá, hogy az Egyesült Államokban a felnőtt lakosság 62 százaléka keresett adatokat a világhálón az MP3 lejátszókról, miközben 53 százalékuk informálódik hasonló módon a vizuális termékekről, mielőtt azokat offline megvenné. Hasonló eltérést tapasztalunk, ha összevetjük a fogyasztók preferenciáit az interneten való nézelődés és az ott való vásárlásra vonatkozólag.
A bricks-and-mortar üzleti modellt támasztja alá, hogy fordítva, vagy az offline boltokban látott termékek interneten való megvásárlását csak a fogyasztók 10 százalékánál mérték. A tanulmány kiemeli, hogy a vásárlók a márkát és az árakat tartják legfontosabbnak.
Legszívesebben háztartási elektronikai cikket
A Vertis legfrissebb tanulmánya szerint a amerikai fogyasztók minden más terméknél szívesebben keresnek az interneten háztartási elektronikai cikket.