1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Vertis legfrissebb tanulmánya szerint a amerikai fogyasztók minden más terméknél szívesebben keresnek az interneten háztartási elektronikai cikket.

A kutatás adatai szerint az amerikai fogyasztók 39 százaléka keres ilyen típusú árukat a neten, de többségük ezeket a hagyományos üzletekben vásárolja meg. Ez a szám különösen megugrik, amikor egy speciális készülékről van szó, mint például az MP3 lejátszó. Ezt támasztja alá, hogy az Egyesült Államokban a felnőtt lakosság 62 százaléka keresett adatokat a világhálón az MP3 lejátszókról, miközben 53 százalékuk informálódik hasonló módon a vizuális termékekről, mielőtt azokat offline megvenné. Hasonló eltérést tapasztalunk, ha összevetjük a fogyasztók preferenciáit az interneten való nézelődés és az ott való vásárlásra vonatkozólag.

A bricks-and-mortar üzleti modellt támasztja alá, hogy fordítva, vagy az offline boltokban látott termékek interneten való megvásárlását csak a fogyasztók 10 százalékánál mérték. A tanulmány kiemeli, hogy a vásárlók a márkát és az árakat tartják legfontosabbnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!