2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Portal takeover, azaz mélységi területfoglalás az Index.hu nyitólapján. A kirowski által szervezett kampányban hazánkban eddig ismeretlen online megoldást alkalmaztak.

Ma újabb egyedi formátumú hirdetés debütál Magyarországon a kirowski rekláminnovációs műhelyének jóvoltából. Intenzív egyeztetés és fejlesztés nyomán az egyik leglátogatottabb hazai portál nyitólapja 2002. április 24-én formabontó hirdetést fed fel. Az oldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintáz, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehull a lepel - egy nagyméretű reklám felületéről, mely a Renault felső kategóriás autóit bevezető online kampány részét alkotja.

"A portal takeover szemléletes elnevezés, hiszen az eszköz rövid időre ugyan, de szinte teljesen elfoglalja a portáloldalt a széles körű elérés és erőteljes kommunikációs hatás érdekében" - magyarázza Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. "A médiatulajdonos merészségét is igénylő, látványos és high-end jellegű reklám pontosan illeszkedik a bevezetésre kerülő autók pozicionálásához."

A szóban forgó modellek - a Renault Vel Satis és Avantime - online bemutatását két napos teaser fázis előzte meg: a kihajtható sarok "még 2 nap", illetve "még 1 nap" üzenetű előzetese ugyanott, minden további információ visszatartásával, a kíváncsiság felkeltésével készítette elő az erőteljes hatást. Maga a rejtély feloldásaként feltűnő reklámfelület is többet tud, mint egy megszokott, a céloldalra vezető link. Úgy invitál a hirdetett termékek számára létrehozott microsite megnyitására, mintha már ott is volna a látogató: a két modellt és jellemzőiket képviselő fő navigációs pontok az érdeklődő által választott szekcióba és fejezetre vezetnek. A multi-link megoldás éppúgy a Flash-technológia érett kiaknázásának köszönhető, mint a portal takeover-t lebonyolító interaktív animáció.

"A kirowski által korábban használt innovatív online reklámfogásokhoz hasonlóan ebben az esetben sem öncélú a vadonatúj eszköz bevetése, hiszen a portal takeover minőségileg is kiemeli megbízónk üzenetét az idei tavasz kommunikációs forgatagából" - mondja el Novák Péter, a kirowski DIGITAL MEDIA üzletágának igazgatója. "Bízunk benne, hogy a világosan kijelölt célt relevánsan szolgáló kreatív újítással tovább gazdagodik és színesedik az online marketingkommunikáció módszertana."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!