2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Portal takeover, azaz mélységi területfoglalás az Index.hu nyitólapján. A kirowski által szervezett kampányban hazánkban eddig ismeretlen online megoldást alkalmaztak.

Ma újabb egyedi formátumú hirdetés debütál Magyarországon a kirowski rekláminnovációs műhelyének jóvoltából. Intenzív egyeztetés és fejlesztés nyomán az egyik leglátogatottabb hazai portál nyitólapja 2002. április 24-én formabontó hirdetést fed fel. Az oldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintáz, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehull a lepel - egy nagyméretű reklám felületéről, mely a Renault felső kategóriás autóit bevezető online kampány részét alkotja.

"A portal takeover szemléletes elnevezés, hiszen az eszköz rövid időre ugyan, de szinte teljesen elfoglalja a portáloldalt a széles körű elérés és erőteljes kommunikációs hatás érdekében" - magyarázza Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. "A médiatulajdonos merészségét is igénylő, látványos és high-end jellegű reklám pontosan illeszkedik a bevezetésre kerülő autók pozicionálásához."

A szóban forgó modellek - a Renault Vel Satis és Avantime - online bemutatását két napos teaser fázis előzte meg: a kihajtható sarok "még 2 nap", illetve "még 1 nap" üzenetű előzetese ugyanott, minden további információ visszatartásával, a kíváncsiság felkeltésével készítette elő az erőteljes hatást. Maga a rejtély feloldásaként feltűnő reklámfelület is többet tud, mint egy megszokott, a céloldalra vezető link. Úgy invitál a hirdetett termékek számára létrehozott microsite megnyitására, mintha már ott is volna a látogató: a két modellt és jellemzőiket képviselő fő navigációs pontok az érdeklődő által választott szekcióba és fejezetre vezetnek. A multi-link megoldás éppúgy a Flash-technológia érett kiaknázásának köszönhető, mint a portal takeover-t lebonyolító interaktív animáció.

"A kirowski által korábban használt innovatív online reklámfogásokhoz hasonlóan ebben az esetben sem öncélú a vadonatúj eszköz bevetése, hiszen a portal takeover minőségileg is kiemeli megbízónk üzenetét az idei tavasz kommunikációs forgatagából" - mondja el Novák Péter, a kirowski DIGITAL MEDIA üzletágának igazgatója. "Bízunk benne, hogy a világosan kijelölt célt relevánsan szolgáló kreatív újítással tovább gazdagodik és színesedik az online marketingkommunikáció módszertana."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!