2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német kereskedelmi vállalatnak, a Metrónak sikerült megelőznie egyik legfőbb riválisát az RFID-bevezetése terén. A német cég kedd óta élesben is működteti az új technológiát, a brit Tesco viszont várhatóan csak december közepén teszi meg mindezt.

A német kereskedelmi vállalatnak, a Metro-nak sikerült megelőznie legfőbb riválisát az RFID-bevezetése terén. A német cég kedd óta élesben is működteti az új technológiát, a brit Tesco pedig várhatóan csak december közepén követi majd.

Egyelőre valamivel több mint húsz beszállító látta el a termékeit tartalmazó raklapokat a rádiófrekvenciás jeleket kibocsátó csipekkel, és szállítja azokat a Metro csoport kiválasztott áruházaiba Németországban, számol be a Food Production Daily internetes kiadása. Az olyan multicégeket, mint a Kraft Foods, a Maggi, a Nestlé vagy az Unilever, jövőre újabb nyolcvan beszállító követi, 2006. januárjára pedig a tervek szerint mintegy háromszáz gyártó küld RFID-címkékkel felszerelt árut az elosztóközpontokba, míg végül a teljes ellátási láncban ezt a technológiát használják majd.

A bevezetésre azt követően került sor, hogy a brit Tesco is megkezdte az RFID-technológiát tesztelő projektjét, amelynek során az elosztóközpontból az áruházakba kiszállított áru útját követik nyomon a rádiófrekvenciás azonosítók segítségével. A projekt várhatóan karácsony előtt fejeződik be, eztán válik lehetővé az éles bevetés. “A címkék alkalmazásának kiterjesztésével hamarosan képesek leszünk növelni a termékek rendelkezésre állását, vagyis elérhetjük, hogy a kért termék mindig a polcon legyen. Kezdetben a nagy értékű árucikkeket látjuk majd el az azonosítókkal, a következő néhány év során pedig a teljes ellátási láncra kiterjesztjük az alkalmazás lehetőségét” – nyilatkozta Colin Cobain, a Tesco IT-igazgatója.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!