[ajanlo=474][igazitas=left/]A helyére Debra Kelly-Ennis fog lépni, aki korábban a General Motors amerikai Saab egységének élén állt, majd ezután került a Diageohoz. Kelly-Ennis Mark Wallert helyettesítette eddig a vállalatnál, feladata a fogyasztói stratégia és marketing részleg vezetése volt.
A társaság nem kommentálta a híreszteléseket a személycserékről, de Kelly-Ennis közleményben adta hírül, hogy köszöni Norma eddigi munkáját és sok sikert kíván neki a továbbiakban.
Drew volt a felelős olyan felső kategóriás italok marketingjéért, mint például a Ciroc, No. Ten by Tanqueray, Don Julio tequila, Bulleit Bourbon és Johnnie Walker Green, Gold and Blue. A világ legnagyobb szeszgyártója 2004-ben több mint 594 millió dollárt költött reklámokra, derül ki egy elemzésből.
Menedzsment Fórum
Lemond a Diageo marketing-igazgatója
Távozik posztjáról Norma Drew a Diageo észak-amerikai divíziójának marketing igazgatója, értesült az adage.com céges forrásokból.