1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Távozik posztjáról Norma Drew a Diageo észak-amerikai divíziójának marketing igazgatója, értesült az adage.com céges forrásokból.

[ajanlo=474][igazitas=left/]A helyére Debra Kelly-Ennis fog lépni, aki korábban a General Motors amerikai Saab egységének élén állt, majd ezután került a Diageohoz. Kelly-Ennis Mark Wallert helyettesítette eddig a vállalatnál, feladata a fogyasztói stratégia és marketing részleg vezetése volt.

A társaság nem kommentálta a híreszteléseket a személycserékről, de Kelly-Ennis közleményben adta hírül, hogy köszöni Norma eddigi munkáját és sok sikert kíván neki a továbbiakban.

Drew volt a felelős olyan felső kategóriás italok marketingjéért, mint például a Ciroc, No. Ten by Tanqueray, Don Julio tequila, Bulleit Bourbon és Johnnie Walker Green, Gold and Blue. A világ legnagyobb szeszgyártója 2004-ben több mint 594 millió dollárt költött reklámokra, derül ki egy elemzésből.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!