1p

A Leo Burnett Budapest immár 4. alkalommal rendezi meg végzős diákoknak szóló éves kreatív workshopját a Leo Ad Camp-et. A kezdeményezést 1998-ban indították azzal a céllal, hogy fiatal, tehetséges kreatívokat oktassanak.

A speciális kampánnyal jó nevű magyar fősikolák és egyetemek diákjait célozták meg, akik az AdCamp hétvégére jelentkezhetnek. A hétvégi részvételt egy egyszerű kreatív feladat kivitelezése előzi meg, melynek segítségével az ügynökség rostálja és kiválogatja a 10 legjobb pályázót a versenyre. Az első napon a diákok bepillantást nyerhetnek egy reklámügynökség kreatív folyamataiba. A következő napon csapatokba rendeződnek és egy kreatív brief alapján kidolgozzák saját kreatív koncepcióikat. A legjobb páros 6 hónapos gyakorlatot nyer a Leo Burnett Budapestnél.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!