1p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Világszerte az összes online hirdetés kevesebb, mint 10 százaléka pop-up típusú, áll a Nielsen-Netratings jelentésében. A tapasztalatok szerint a hazai piacon is némileg visszaszorulóban van a reklámtípus alkalmazása.

Kérdőjelek a hazai piacon

A hazai piac állapotát tükröző friss adatok sajnos nem állnak rendelkezésre – csupán a tavalyi év első félévére vonatkozó felmérés készült el – azóta viszont változott a pop-upok alkalmazása. Mint a vezető online marketing cégnél a kirowskinál kérdésünkre elmondták, itthon a technológia nem kötődik szektorokhoz, a használata inkább a kreatívtól függ, így azután a célja is változatos képet mutat.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!