Az eddigiektől eltérő, kizárólag linkszponzorációt használó akció rekord-eredménnyel zárult, hiszen két és fél hét alatt több, mint huszonnégyezren keresték fel a cég honlapját a kampány hatására.
"Fontosnak tartottuk, hogy a hamarosan megszűnő éjszakai ill. hétvégi kedvezményes internetezés lehetséges alternatíváit, a V-net csomagjait megfelelő időben kommunikáljuk. Direkt mondandónkkal az egyéb lehetőségeket kereső internetezőket céloztuk meg. Ezek fényében olyan koncepciót kértünk partnerünktől, az ActiveAgent Magyarországtól, mely gyors reagálást tesz lehetővé és letisztult formában továbbítja üzenetünket." - mondta Oggolder Emőke, a Vivendi Telecom Hungary online kommunikációjáért felelős főmunkatársa.
"Tisztában voltunk a kedvezményes időszak megszűnésével kapcsolatos információs űrrel. Ezért olyan megoldásokban gondolkodtunk, melyek az alternatívát kereső internetezőket segítik. A linkszponzoráció tökéletes műfaj az olyan típusú üzenetek kommunikációjára, melyek tömörségüknek köszönhetően adnak gyors választ a felmerülő információs hiányokra. A médiaválasztás fő kritériuma az internetet a megszűnő kedvezményes időszakban használó modemes felhasználók jelenléte volt. Az online megjelenést SMS-marketing kísérte, mely szintén remek csatornának bizonyult az üzenet célba juttatásához. Noha ez volt az első teljes mértékben linkszponzorációra támaszkodó kampány Magyarországon, az eredmények önmagukért beszélnek." - tette hozzá Kovács Nándor, az ActiveAgent Magyarország vezető médiamenedzsere. - "Az ActiveAgent Magyarország folyamatosan keresi az internet és az új média nyújtotta kommunikációs lehetőségeket. Megoldásaink mindig a kitűzött célokhoz legmegfelelőbb eszközöket tartalmazzák, legyen szó online, e-DM, SMS, vagy egyéb, a hagyományos médiumoktól eltérő megoldásokról."
Linkszponzorációs kampány a V-nettől
Sikerrel zárult a V-net linkszponzorációs kampánya. A kampányt az ActiveAgent bonyolította.