2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Két hétig nem lesz látható Nagy-Britanniában a gyorsétterem-hálózat jellegzetes arany ív logója, annak jelképeként, hogy a cég komoly átalakuláson megy keresztül.

Két hétig nem lesz látható Nagy-Britanniában a gyorsétterem-hálózat jellegzetes aranyív logója, annak jelképeként, hogy a cég komoly átalakuláson megy keresztül.

Eltávolodik a korábbi értéktelen és kalóriadús junk food ételeken alapuló kínálatától a McDonald's, és most induló két hetes kampányában erre a tényre helyezi a hangsúlyt. Az aranyív helyett arany kérdőjel jelenik majd meg a cég reklámjaiban, és a mondanivalót az alábbi szlogen nyomatékosítja: 'McDonald's. But not as you know it.'('McDonald's. De nem úgy, ahogy ismered.')

A chicagói Leo Burnett által kidolgozott reklámokban a megújult választékban található ételek fognak megjelenni, például saláta, organikus tej, gyümölcs. A kampány kiegészítéseként Nagy-Britanniában 17 millió példányban juttatja majd el a gyorsétterem-lánc a háztartásokba az új menüt népszerűsítő füzeteket.

A Kaizo PR-ügynökség azonban arra figyelmeztet a 'logó-eltüntetésen' alapuló kampány kapcsán, hogy az ötlet nem igazán jó, mivel vákuumot hoz létre a cég imázsában, és a gyorsétteremlánc forgalomból kivont jelképét nem pótolja semmi, derül ki a Yahoo cikkéből.

Az egészséges táplálkozást hangsúlyozó kampány hátterében az áll, hogy a McDonald's brit üzleteinek forgalma tavaly jelentősen visszaesett, miután széles nyilvánosságot kapott, milyen nagy arányban elhízottak a szigetország polgárai, különösen a gyerekek.

Jelenleg az sem elképzelhetetlen, hogy piros figyelmeztető jelet kell feltüntetni a magas cukor-, zsír- vagy sótartalmú ételek reklámjaiban. Ha az elhízás elleni kormányjavaslatokat elfogadják, minden ételreklám és a termékek csomagolásán 'közlekedési lámpa' szisztéma működik majd, azaz piros, sárga vagy zöld felirat lesz a csomagoláson, attól függően, hogy mi van az egyes ételekben.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!