1p

Ami ma még szemléletváltás kérdése, holnap már a túlélés eszköze lesz – érvelnek az on-line reklámokat alkalmazó szakemberek. Azt azonban nehéz megjósolni, hogy a marketingeszköztár átalakulása lassú folyamatként vagy robbanásszerűen megy-e végbe. Egy biztos: a mai tízéveseknek, ha felnőnek, már nem lehet ugyanolyan módon eladni a mosóport, mint szüleiknek.

Európában még nem, de Japánban az információigény és a technológiai lehetőségek összhangba kerültek, és ehhez a lökést a telekommunikáció olcsóbbá válása adta meg. Ha már az öreg kontinensen is megszűnik majd az internetezés és a tévézés ára közötti különbség, a mai marketingrendszer összeomlik – vetítik előre egyesek. A hagyományos elemek értékvesztését persze lehet hátráltatni, de a már zajló folyamatot megállítani nem.


Megjelent a Piac & Profit üzleti magazin 2002. novemberi számában.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!