Az mfor.hu felmérése nem reprezentatív, mindazonáltal úgy véljük: a leadott szavazatok tízezres nagyságrendet elérő száma önmagáért beszél. Az emberek a jelek szerint szívesen veszik, ha kinyilváníthatják akaratukat egy olyan ügyben, amely során az ő 130 milliárd forintjuk a tét.
Természetesen nem hisszük, hogy az olvasók képesek lennének kompetens szakmai döntéseket hozni ilyen téren, de ezt nem is lehet elvárni tőlük. A bevallottan populista élet sem nélkülöző szavazást inkább gesztusnak, az állóvizet megmozgató akciónak szántuk, eredményéből némi tanulság talán mégis leszűrhető.
Bombardier Talent | Stadler Flirt |
További képek | További képek |
Mint ismert, a MÁV - több hónapos huzavona után - június elsején fél egykor, sajtótájékoztató keretében jelenti be, mely társasággal fog szerződést kötni a 30 + 30 villamos motorvonat szállítására és karbantartására kiírt pályázaton. Az eseményről lapunk is beszámol. Az eredeti tervek szerint az új vonatokat 2006 márciusától fokozatosan vetik be a Budapest-Székesfehérvár, Budapest-Pusztaszabolcs és Budapest-Tatabánya vonalakon.
A két cégről
készült háttéranyagunkbantovábbi információkat olvashatnak azok történetéről, a magyar szálról, a keletkező hazai munkahelyekről, illetve a vonatokról.
Menedzsment Fórum