1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Igen kedvező, 25 százalék feletti átkattintási arányt is mértek azoknál a B2B email kampányoknál, amelyek címzettjei előzetesen hozzájárultak a küldeményekhez.

Harte-Hanks legfrissebb tanulmánya szerint az email kampányok átlagos átkkattintási aránya 1,3 százalék, ám jól szervezett, és megfelelően targetált esetben ez az arány akár 25 százalékt is elérhet. A címetek által adott előzetes engedéllyel szervezett akciók esetében az átlag 4,1 százalék, a felső határ pedig a kutatók szerint 21 százalék.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!