A Malév által szeptemberben elért 40 százalékos piaci részesedés újabb siker a Malév kereskedelmi politikájában, amely bevételben az előző év azonos időszakánál 25 százalékkal magasabb. A kedvező adatok igazolják a Malév lényegesen dinamikusabb és agresszívebb értékesítési politikájának szükségességét.
A Malév kedvező áru akcióival az elmúlt időszakban az eddiginél szélesebb piaci szegmenst célzott meg, sikerült azokat is megszólítania, akik korábban alig, vagy egyáltalán nem repülhettek. A Malév az elkövetkező őszi-téli időszakra is tartogat meglepetéseket, október hónapban újabb akciókkal kívánja felpezsdíteni az utazási kedvet.
Kapcsolódó anyag
Mi lesz a Malévval a csatlakozás után?
Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a mienk - avagy néhány gondolat a MALÉV védelmében
Magasan szárnyal a Malév
A Malév által közzétett adatok szerint tovább növelte előnyét a légi közlekedési iparág többi szereplőjével szemben, a magyar légitársaság ugyanis szeptemberben - az utazási irodák repülőjegy értékesítési adatai alapján - több, mint 40 százalékos piaci részesedést ért el.