A Magyar Reklámszövetség, a szakma meghatározó szervezete nemrégiben hazai márkákat népszerűsítő szavazást indított. Az érdeklődők elektronikus úton szavazhatnak kedvenc magyar márkáikra.
"A Magyar Reklámszövetség szakmai feladatain túl azt is fontosnak tartja, hogy a hazai értékek ne süllyedjenek el az egyre erősebb nemzetközi megmérettetésben, hogy a valós értékeket, vagy akár szentimentális tartalmat hordozó magyar márkák legalább e szavazás idejére a szokásosnál is nagyobb figyelmet kaphassanak, elismerve ezzel a márka mögötti cégeket, a márka építésében szerepet vállaló kreatív csapatokat" - kommentálta a verseny meghirdetését Levendel Ádám, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A szavazás célja tehát kettős: népszerűsítés és elismerés. Utóbbi május 24-én, a Média Hungária konferencián kerül majd nyilvánosságra, ahol a legjobbnak választott márkák képviselői átvehetik a díjakat, tudtuk meg a reklámszövetség oldaláról. Szavazni a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) honapján, a címen lehet. A fogyasztók nyilatkozhatnak az adott márkához való viszonyukról is, sőt, az induló lista mellé új márkákat is felvihetnek. A verseny meghirdetésében és a szavazás lebonyolításában Reklámszövetség partnere volt a Kirowski és a Média Hungária, média partnerek pedig az Index, az Origo, a Ringier és a Startlap.
Menedzsment Fórum
Magyar márkákra lehet voksolni az interneten
A Magyar Reklámszövetség, a szakma meghatározó szervezete nemrégiben hazai márkákat népszerűsítő szavazást indított. Az érdeklődők elektronikus úton szavazhatnak kedvenc magyar márkáikra.