A 34 esztendős Németh 8 ország - Csehország, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Finnország, Litvánia, Lettország és Észtország - BA irodáinak marketing tevékenységét igazgatja majd. Feladata lesz a regionális kampányok harmonizációja, valamint a leghatékonyabb kommunikációs technikák adott országokra történő adaptációja is. Németh 1999-től mostani kinevezéséig a légitársaság magyarországi képviseletének marketing feladatait irányította, a BA teljes körű hazai marketing és kommunikációs tevékenységéért, ATL, BTL és PR ügynökségeinek irányításáért, valamint a közel 5 ezer kiemelt törzsutassal való kapcsolattartásért volt felelős.
A légitársaság magyarországi marketing ügyeinek irányítását a 28 éves Nagy Katalin, a vállalat pozsonyi Service Centerének korábbi ügyfélkapcsolati képviselője veszi át. A 2001 óta a légitársaságnál dolgozó Nagy feladata a cég hazai marketing feladatainak teljes körű irányítása, a regionális projektek megvalósításának, valamint a reklám, online és PR ügynökségek koordinációja lesz. Nagy Katalin a Pozsonyi Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett vállalatirányítás szakon.
[ajanlo=147][igazitas=left/]"A kelet-európai légiközlekedési iparág az EU csatlakozást követően soha nem látott változásokon ment keresztül. Új piaci szereplők jelentek meg, amelyek érkezésével számottevő mértékben bővültek az utasok által elérhető szolgáltatások ár és minőségi kategóriái" - idézi a sajtóközlemény Molnár Ferencet, a BA értékesítési és marketing igazgatóját.
"Az új piaci körülmények felértékelik a nemzetközi kommunikációs tevékenységbe integrálódó, de a regionális sajátosságoknak és helyi igényeknek megfelelő marketing tevékenység jelentősségét" - tette hozzá az igazgató.
Menedzsment Fórum
Magyar marketinges került vezető szerepbe a British Airwaysnél
A British Airways kelet-európai marketing vezetővé léptette elő Németh Krisztinát, aki eddig a légitársaság magyarországi marketing tevékenységét irányította.