A tervek szerint az első üzletben nagy fehérárut (mosógép, hűtőszekrény) árusítanak majd, amit később video-, audio- és fotótermékek értékesítése követ. A társaság hazai internetes áruházaiban kizárólag magyar beszállítók termékeit kívánják árusítani. Ez ügyben a tárgyalások még folynak, de már jelenleg is nagy az érdeklődés.
Az Internet Mall hazánkban is követi a cseh modellt, maga gondoskodik a logisztikáról, amit a fővárosban saját járművekkel old meg, az ország egyéb területein pedig egy komoly partnerrel dolgozik. A társaság rövid időn belül piacvezető pozíciót szeretne elérni Magyarországon.
Az öt éve alakult vállalat dinamikusan terjeszkedik a régióban, tegnap nyitott egy szlovák internetes üzlete is. A hazai piac azért is kínál jó lehetőségeket, mivel dinamikus növekedése ellenére még nem érte el a nyugat-európai szintet. Tavaly 12 milliárdos forgalmat értek el a hazai online boltok, idén 18 milliárd körüli bevételre számítanak. A folyamatos itthoni fejlődést jelzi, hogy hamarosan bejegyzik az első érdekképviseletet is, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesületet, olvasható a Világgazdaságban.