2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Múlt héten ért véget a kilencedik Golden Drum fesztivál Portoroz-ban. A Golden Drum reklámversenyen a tavalyi két ezüst dobverő után idén két arany dobverőt vihettek haza a győztes magyar ügynökségek.

Múlt héten ért véget a kilencedik Golden Drum fesztivál Portoroz-ban. A legeredményesebb magyar ügynökség, a Leo Burnett Budapest két díjat is elnyert a szlovén pályázaton, de dobverővel térhetett haza a McCann-Erciskon Budapest és a BBDO Budapest csapata is.

Arany Dobverő díjat nyert sajtóhirdetésével a McCann-Erickson Budapest. A Hungerit számára készült reklám a "Élelmiszer" kategóriában bizonyult a legjobbnak. Szintén a nyomtatott reklámok között tartolt a Leo Burnett Budapest, amelynek Volksbank reklámja a "Pénzügyi szolgáltatások" alosztályában Arany Dobverőt nyert. Ezüst Dobverő elismerésben részesült a BBDO Budapest, hiszen a a Master Foods Hungary megrendelésére készült "Crazy" című reklámfilm a második helyen végzett az "Élelmiszer" kategóriában. A legkiemelkedőbb eredményt a Leo Burnett Budapest érte el, mivel az előbb említett Arany Dobverő mellett megkapta a reklámkampányok versenyében az Arany Óra díjat is az Electro World részére szervezett akciójáért.

A szlovén kreatív fesztiválon egyébként a legtöbb pontot a cseh Leo Burnett Advertising érte el, második helyen a lengyel Leo Burnett végzett, míg a Juraj Vaculik-Creative Studio (Szlovákia) lett a bronzérmes. A magyar Leo Burnett két díjával összesen 16 pontot gyűjtött, amely a hetedik helyre volt elegendő. A legértékesebb díjnak számító Arany Dobot a tv-reklám és a nyomtatott kategóriában is a Leo Burnett Prága reklámügynökség vihette haza. A Vitana levesek szpotja, illetve a Kommunista Múzeum számára készített újsághirdetés bizonyult a legjobbnak. A Média Díjat a szlovák Juraj Vaculik - Creative Studio kapta meg az Ikea kampányának lebonyolításáért. A legjobb weboldalnak a www.luna.si szlovén site-ot választották, az E-média Díjat pedig a Bojana Fajmut & Lamtar szlovén online ügynökség szerezte meg Galderma e-kampányával.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!