2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Múlt héten ért véget a kilencedik Golden Drum fesztivál Portoroz-ban. A Golden Drum reklámversenyen a tavalyi két ezüst dobverő után idén két arany dobverőt vihettek haza a győztes magyar ügynökségek.

Múlt héten ért véget a kilencedik Golden Drum fesztivál Portoroz-ban. A legeredményesebb magyar ügynökség, a Leo Burnett Budapest két díjat is elnyert a szlovén pályázaton, de dobverővel térhetett haza a McCann-Erciskon Budapest és a BBDO Budapest csapata is.

Arany Dobverő díjat nyert sajtóhirdetésével a McCann-Erickson Budapest. A Hungerit számára készült reklám a "Élelmiszer" kategóriában bizonyult a legjobbnak. Szintén a nyomtatott reklámok között tartolt a Leo Burnett Budapest, amelynek Volksbank reklámja a "Pénzügyi szolgáltatások" alosztályában Arany Dobverőt nyert. Ezüst Dobverő elismerésben részesült a BBDO Budapest, hiszen a a Master Foods Hungary megrendelésére készült "Crazy" című reklámfilm a második helyen végzett az "Élelmiszer" kategóriában. A legkiemelkedőbb eredményt a Leo Burnett Budapest érte el, mivel az előbb említett Arany Dobverő mellett megkapta a reklámkampányok versenyében az Arany Óra díjat is az Electro World részére szervezett akciójáért.

A szlovén kreatív fesztiválon egyébként a legtöbb pontot a cseh Leo Burnett Advertising érte el, második helyen a lengyel Leo Burnett végzett, míg a Juraj Vaculik-Creative Studio (Szlovákia) lett a bronzérmes. A magyar Leo Burnett két díjával összesen 16 pontot gyűjtött, amely a hetedik helyre volt elegendő. A legértékesebb díjnak számító Arany Dobot a tv-reklám és a nyomtatott kategóriában is a Leo Burnett Prága reklámügynökség vihette haza. A Vitana levesek szpotja, illetve a Kommunista Múzeum számára készített újsághirdetés bizonyult a legjobbnak. A Média Díjat a szlovák Juraj Vaculik - Creative Studio kapta meg az Ikea kampányának lebonyolításáért. A legjobb weboldalnak a www.luna.si szlovén site-ot választották, az E-média Díjat pedig a Bojana Fajmut & Lamtar szlovén online ügynökség szerezte meg Galderma e-kampányával.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!