Januárban nyílnak meg az első boltok hazánkban, melyek a nagyvárosok melleti kisebb településeken fognak helyet kapni. Tizenkét újszerű boltjával komoly konkurenciát jelenthet a Drogerie Markt, a Rossmann és az Azúr üzletláncoknak.
[ajanlo=538][igazitas=right/]Üzleteit kis alapterületen rendezi be, mely hátrányt üzleteinek számával kompenzálja. Választéka nem olyan változatos, mint vetélytársaié, viszont árai alacsonyak. A lényeg mindig az alacsony ár, amit sajátmárkás termékeikvel tud megvalósítani, melyek a cég forgalmának tizenöt százalékát teszik ki. Az internetes eladásokból származó jövedelem a cég bevételének jelentős részét képezi. A vállalat szolgáltatásai is meghaladják a hétköznapi drogériáét: fotóelőhívással, műszaki áruk, italok és dohányáru eladásával is foglalkoznak.
Fel kell kötni a gatyát a Drogerie Marktnak a Rossmannak és az Azúrnak, ha lépést akarnak tartani. Az előző kettő már ismeri a hírhedt céget, hiszen mindkettő német tulajdonú. Németországban már mindkét társaság a Schlecker mögé szorult, de nekik több esélyük van a túlélésre, mint a Fotex csoporthoz tartozó Azúrnak, amely eddig is kiszorulóban volt - írta a Die Welt.