[ajanlo=160][igazitas=left/]A szavazás célja kettős: a magyar márkák népszerűsítésé és elismerése. A legkedveltebb magyar márka május 24-én, a Média Hungária konferencián kerül majd nyilvánosságra, ahol a legjobbnak választott márka képviselői átvehetik a díjakat. A szavazás első tíz napjában máris 25 ezer voksot adtak le a hazai internetezők.
Szavazni a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) honapján lehet május 20-án pénteken éjfélig. A látogatók nyilatkozhatnak az adott márkához való viszonyukról is, sőt, az induló lista mellé új márkákat is felvihetnek. A verseny meghirdetésében és a szavazás lebonyolításában a Magyar Reklámszövetség partnerei voltak: a Kirowski és a Média Hungária, média partnerek pedig az Index, az Origo, a Ringier és a Startlap.
Menedzsment Fórum
Már 25 ezren szavaztak a kedvenc magyar márkákra
A Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án hirdette meg a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazását. Az érdeklődők május végéig voksolhatnak elektronikus úton arról, hogy mely márkákat tartanak a legismertebbnek és a legnépszerűbbnek.