1p

A Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án hirdette meg a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazását. Az érdeklődők május végéig voksolhatnak elektronikus úton arról, hogy mely márkákat tartanak a legismertebbnek és a legnépszerűbbnek.

[ajanlo=160][igazitas=left/]A szavazás célja kettős: a magyar márkák népszerűsítésé és elismerése. A legkedveltebb magyar márka május 24-én, a Média Hungária konferencián kerül majd nyilvánosságra, ahol a legjobbnak választott márka képviselői átvehetik a díjakat. A szavazás első tíz napjában máris 25 ezer voksot adtak le a hazai internetezők.

Szavazni a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) honapján lehet május 20-án pénteken éjfélig. A látogatók nyilatkozhatnak az adott márkához való viszonyukról is, sőt, az induló lista mellé új márkákat is felvihetnek. A verseny meghirdetésében és a szavazás lebonyolításában a Magyar Reklámszövetség partnerei voltak: a Kirowski és a Média Hungária, média partnerek pedig az Index, az Origo, a Ringier és a Startlap.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!