[ajanlo=474][igazitas=left/]A szervezet vezetője, Susan Linn pszichiáter elmondta, hogy a kisgyermekeknek szóló - a tévétársaság szerint fejlődésüket elősegítő - műsor a hirdetők legújabb kísérlete, hogy már igen fiatal korban a tévé elé láncolják a reklámoknak kiszolgáltatott gyerekeket. A műsorszolgáltató szerint a Tickle U főleg az ifjú tévénézők humorérzékének fejlődéséhez járul hozzá, Linn szerint azonban ezt a kijelentést semmivel nem lehet alátámasztani. A pszichiáter azon az állásponton van, hogy az embereknek nincs szükségük a televízióra ahhoz, hogy jó humoruk legyen. Bőven elég hozzá a fiatalkori játék és a társas interakció más emberekkel - írja az Advertising Age.
A Cartoon Network azt állítja, hogy valóban minőségi műsort kíván szolgáltatni az említett korosztálynak, s legkevésbé sem célja a fiatalok egészséges fejlődésének akadályozása. Ezt a kijelentést különböző intézkedésekkel próbálja alátámasztani: kitiltotta például az adásból a product placementet. Alice Kahn, a cég fejlesztési- és programigazgatója szerint világosan elhatárolják a hirdetéseket a műsortól.
Menedzsment Fórum
Már a kétévesekre is fáj a reklámozók foga
A Time Warner birtokolta Cartoon Network tévécsatorna napi két órában 2-5 éves kisgyermekek számára indított műsort. A Tickle U nevű adás a Mozgalom a Reklámmentes Gyermekkorért (Campaign for a Commercial-Free Childhood) nevű szervezet szerint csak egy újabb marketingfogás, amivel már a csecsemőket is be akarják hálózni a hirdetők.