2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes portálok újabban interaktív tévés szolgáltatásokkal szippantják el a nézőket hagyományos tévés médiumoktól. A konkurenciával nehezen kelnek versenyre a tradícionális újságok, rádiók valamint tévék, és lemaradásukat fokozza, hogy a reklámozók követik a felhasználókat.

Az internetes portálok újabban interaktív tévés szolgáltatásokkal szippantják el a nézőket hagyományos tévés médiumoktól. A konkurenciával nehezen kelnek versenyre a tradícionális újságok, rádiók valamint tévék, és lemaradásukat fokozza, hogy a reklámozók követik a felhasználókat.

[ajanlo=221][igazitas=left/]Az elmúlt hetekben az Amerika Online merőben új szolgáltatást kínál internetes oldalain. A szörfözők a belépésnél eldönthetik, hogy a hagyományos - képekkel és linkekkel - szórakoztató weboldalra lépnek, vagy pedig a videós élvezeteket kínáló változatra kattintanak.

Az internetes videózás merőben új szórakoztatási funkciót jelent, mivel itt a felhasználók kialakíthatják saját, személyre szabott internetes TV-jüket, ahol kedvükre nézegethetik a tévés és mozi előzeteseket, a híreket, valamint a sport és szórakoztató programokat. Jonathan Miller, az Amerika Online vezérigazagtója szerint az alapötlet az volt, hogy végre a felhasználók kezébe kerüljön a döntés: mit és mikor akarnak megnézni.

A Microsoft MSN és a rivális Google, valamint a Yahoo szintén akcióba kezdett, és tevékenységük kísértetiesen hasonlít a tradícionális műsorszóróékra, azzal a különbséggel, hogy ők a világ legnagyobb interaktív archívumával dolgoznak. Csakúgy, mint a tévés műsorokat sugárzó adók, az UsaToday.com szerint a négy nagy internetes televíziós babérokra törő website is leginkább a reklámokból származó bevételekre apellál.

Ennek érdekében a Google, az MSN a Yahoo és az AOL mindent megtesznek, hogy netes felhasználóik egyre több időt töltsenek el weboldalaikon. Ezért van az, hogy folyamatosan új szolgáltatások (ingyenes e-mail, térképek, helyi keresők, valamint fotótárhelyek) indításával igyekeznek fenntartani a szörfösök érdeklődését.

Az online hirdetési piac robbanásszerű fejlődést mutat. A Forrester Research szerint a tavalyi 12 milliárd dolláros forgalom 2010-re felkúszhat 26 milliárd dollárra. Ennek oka főleg az, hogy ahogy az emberek (leginkább a fiatalok) lassan lecserélik a hagyományos nappali tévénézést az internetes tévézésre, a reklámozók pedig követik őket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!