A Tisza-cipő márkajogaival rendelkező Clash Kft. disztribútori megállapodást kötött egy német céggel, amely az ország egész területén teríti majd a társaság termékeit. A cég emellett az ausztriai, nagy-britanniai és olaszországi forgalmazásról is folytat tárgyalásokat.
A Tisza-cipő idehaza is bővíti hálózatát, a fővárosban és vidéken (Győrben, Zalagereszegen és Szombathelyen) egyaránt, emellett a saját formatervezésű új kollekciókat folyamatosan vezetik be a piacra. A cég legfőbb konkurenseinek továbbra is a nagy sportszergyártók számítanak.
Vidák László, a Clash ügyvezető igazgatója szerint vásárlóközönségük ragaszkodik a márkához, és ezen a retroőrület esetleges elmúlása sem változtat majd. A cég egyébként a cipőket vidéki gyáraiban bérmunkában gyártatja, írja a Világgazdaság.
Már hazájában is támadja a Tisza-cipő az Adidast
Hamarosan magyar versenytársat kap az Adidas és a Puma: a Tisza-sportcipők ugyanis a közeljövőben a németországi üzletek polcain is megjelennek, értesült a Világgazdaság.