Az 1995-ben alakult márkaszövetség tagvállalatai kiemelt fontosságúnak tartják magyarországi jelenlétüket, és egyre több közülük hazánkban alakítják ki regionális gyártási és kutatási központjaikat. A szervezetnek jelenleg 46 tagvállalata van, amelyek összesen 13 ezer főt foglalkoztatnak, együttes éves árbevételük mintegy 500 milliárd forint. Seres Tibor tájékoztatása szerint a társaságok a magyarországi reklámköltések mintegy 40 százalékát adják. A márkaszövetség tagjai közül ebben az évben a következő 12 vesz részt a kampányban: Agrana, Beiersdorf, Cerbona, Gyermely, Henkel, Masterfoods, Nestlé, Procter&Gamble, Sió-Eckes, Szobi, Sara Lee, Unilever.
Márkás termékek kampánya
Az eddigi legnagyobb óriásplakát-kampány kezdődött el a napokban Magyarországon. Februártól az ország 4200 pontján jelennek meg azok a jól ismert márkák, melyek ezúttal egységes koncepcióval és formában népszerűsítik a márkaértékeket.