1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az eddigi legnagyobb óriásplakát-kampány kezdődött el a napokban Magyarországon. Februártól az ország 4200 pontján jelennek meg azok a jól ismert márkák, melyek ezúttal egységes koncepcióval és formában népszerűsítik a márkaértékeket.

Az 1995-ben alakult márkaszövetség tagvállalatai kiemelt fontosságúnak tartják magyarországi jelenlétüket, és egyre több közülük hazánkban alakítják ki regionális gyártási és kutatási központjaikat. A szervezetnek jelenleg 46 tagvállalata van, amelyek összesen 13 ezer főt foglalkoztatnak, együttes éves árbevételük mintegy 500 milliárd forint. Seres Tibor tájékoztatása szerint a társaságok a magyarországi reklámköltések mintegy 40 százalékát adják. A márkaszövetség tagjai közül ebben az évben a következő 12 vesz részt a kampányban: Agrana, Beiersdorf, Cerbona, Gyermely, Henkel, Masterfoods, Nestlé, Procter&Gamble, Sió-Eckes, Szobi, Sara Lee, Unilever.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!