[ajanlo=326][igazitas=left/]Az egyszerűnek tűnő ötlettel eddig még nem élt egyetlen magyar csatorna vagy hirdető sem, sőt, világszerte is mindössze egyszer alkalmazták: idén májusban az antwerpeni Duval Guillaume ügynökség használta ezt a formátumot Belgiumban.
Az elgondolás mögött előremutató cél áll: olyan rövid, mégis hatásos üzenet közvetítése, mely a magas gyakoriságból adódóan nemcsak a médiamutatókban éri el a kívánt eredményt, de a kommunikációs célkitűzéseket is teljesíti.
A TELE2 folyamatosan keresi azokat a kreatív megoldásokat, amelyekkel hatékonyan tudja célba juttatni üzenetét. A megrendelő és a csatorna szerint a közeljövőben bevezetendő alacsonyabb percdíjakról szóló üzenet akár ilyen rövid idő alatt is megfelelően közvetíthető. A hat hétig tartó kampányban többféle mutáció is képernyőre kerül, hatásuk pedig később napi szinten is elemezhető lesz.
Menedzsment Fórum
Másodperces telekom reklám a VIASAT3-on
A TELE2 egy másodperces reklámblokkokkal jelentkezik a VIASAT3 csatornán. A héten került először adásba a távközlési cég hirdetése, számolt be a tévécsatorna lapunkhoz eljuttatott közleményében.