2p

Felvette a kesztyűt a Matáv, és új reklámfilmekkel válaszolt a Vodafone kampányára, amelyben kedvezményes percdíjait hirdeti a mobilcég, illetve a vonalas telefonok kidobására szólította fel a lakosságot.

Felvette a kesztyűt a Matáv, és új reklámfilmekkel válaszolt a Vodafone kampányára, amelyben kedvezményes percdíjait hirdeti a mobilcég, illetve a vonalas telefonok kidobására szólította fel a lakosságot.

A spotról a Matáv kommunikációs igazgatója Nagy Bálint úgy nyilatkozott, hogy cége új reklámfilmje a Vodafone emocionális hirdetése helyett racionális érvekkel, a mobilcég 9 forintos nettó percdíjával szemben a Matáv Csevegő Díjcsomagjának 3 forintos helyi bruttó tarifájára hívja fel a telefonálók figyelmét. Az igazgató szerint a Vodafone félrevezeti az embereket a szóban forgó reklámmal, hiszen az értelmetlen szolgáltatásnak tünteti fel a vonalas szolgáltatókat durva stílusú, pocskondiázó hangnemű hirdetésével.

Nem ért egyet ezzel a Vodafone sajtóreferense Pál Beáta, és noha az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) is elmarasztalta, "durva összehasonlításnak" ítélve a Vodafone reklámfilmjét, ő úgy nyilatkozott, szerintük a reklám nem törvénysértő. Indoklásában azt mondta: olyan fogyasztói társadalomban élünk, ahol a verseny természetes, és különösen igaz ez a telefóniára. A társaság csak jogerős bírósági határozat után vonja vissza a reklámot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!