Felvette a kesztyűt a Matáv, és új reklámfilmekkel válaszolt a Vodafone kampányára, amelyben kedvezményes percdíjait hirdeti a mobilcég, illetve a vonalas telefonok kidobására szólította fel a lakosságot.
A spotról a Matáv kommunikációs igazgatója Nagy Bálint úgy nyilatkozott, hogy cége új reklámfilmje a Vodafone emocionális hirdetése helyett racionális érvekkel, a mobilcég 9 forintos nettó percdíjával szemben a Matáv Csevegő Díjcsomagjának 3 forintos helyi bruttó tarifájára hívja fel a telefonálók figyelmét. Az igazgató szerint a Vodafone félrevezeti az embereket a szóban forgó reklámmal, hiszen az értelmetlen szolgáltatásnak tünteti fel a vonalas szolgáltatókat durva stílusú, pocskondiázó hangnemű hirdetésével.
Nem ért egyet ezzel a Vodafone sajtóreferense Pál Beáta, és noha az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) is elmarasztalta, "durva összehasonlításnak" ítélve a Vodafone reklámfilmjét, ő úgy nyilatkozott, szerintük a reklám nem törvénysértő. Indoklásában azt mondta: olyan fogyasztói társadalomban élünk, ahol a verseny természetes, és különösen igaz ez a telefóniára. A társaság csak jogerős bírósági határozat után vonja vissza a reklámot.
Matáv válasz a Vodafonenak
Felvette a kesztyűt a Matáv, és új reklámfilmekkel válaszolt a Vodafone kampányára, amelyben kedvezményes percdíjait hirdeti a mobilcég, illetve a vonalas telefonok kidobására szólította fel a lakosságot.