A H&M divatnagyhatalom tervező központjának vezetője, Margareta van den Bosch bejelentette, hogy a H&M Karl Lagerfeld után egy másik világhírű divattervezővel dolgozik majd együtt őszi kollekcióján. Novemberben kerülnek majd ki az európai és az észak-amerikai H&M üzletekbe Stella ruhái. McCartney lánya ma már legalább olyan híres a divatszakmában, mint annak idején apja volt a könnyűzenében.
[ajanlo=143][igazitas=left/]Az 1947-ben alapított Hennes & Mauritznak világszerte óriási sikere van, mert hordható, olcsó és divatos ruhákat kínál. A legkülönfélébb korosztályoknak és alkatnak terveznek: a gyerekektől a babát váró kismamákig, a férfiaktól a kamaszokig, a bizsuktól a nadrágokig, a kozmetikumoktól a kabátokig. A világszerte több mint 45 ezer alkalmazottat foglalkoztató divatóriásnak 21 országban jelenleg 1100 üzlete van, írja az MTI.
Mint ahogy arról korábban a Menedzsment Fórumban is hírt adtunk, tavaly a vállalat Karl Lagerfeld kollekciójával ért el sikereket. A forgalom 24 százalékkal nőtt 2004 novemberében az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Az akkori sikeres bevezető kampánynak köszönhetően néhány Lagerfeld darab már a megjelenés napján elfogyott a lánc egyes üzleteiből, így nem csoda, hogy az őszi McCartney modellek reklámozása is időben megindult.
MTI/Menedzsment Fórum
McCartney-lány tervez a Hennes and Mauritznak
Lagerfeld után Stella McCartney, a világhírű angol divattervező, Paul McCartney lánya tervez 40 darabból álló női ruhatárat a H&M divatbirodalomnak az őszi szezonra.