2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lagerfeld után Stella McCartney, a világhírű angol divattervező, Paul McCartney lánya tervez 40 darabból álló női ruhatárat a H&M divatbirodalomnak az őszi szezonra.

A H&M divatnagyhatalom tervező központjának vezetője, Margareta van den Bosch bejelentette, hogy a H&M Karl Lagerfeld után egy másik világhírű divattervezővel dolgozik majd együtt őszi kollekcióján. Novemberben kerülnek majd ki az európai és az észak-amerikai H&M üzletekbe Stella ruhái. McCartney lánya ma már legalább olyan híres a divatszakmában, mint annak idején apja volt a könnyűzenében.

[ajanlo=143][igazitas=left/]Az 1947-ben alapított Hennes & Mauritznak világszerte óriási sikere van, mert hordható, olcsó és divatos ruhákat kínál. A legkülönfélébb korosztályoknak és alkatnak terveznek: a gyerekektől a babát váró kismamákig, a férfiaktól a kamaszokig, a bizsuktól a nadrágokig, a kozmetikumoktól a kabátokig. A világszerte több mint 45 ezer alkalmazottat foglalkoztató divatóriásnak 21 országban jelenleg 1100 üzlete van, írja az MTI.

Mint ahogy arról korábban a Menedzsment Fórumban is hírt adtunk, tavaly a vállalat Karl Lagerfeld kollekciójával ért el sikereket. A forgalom 24 százalékkal nőtt 2004 novemberében az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Az akkori sikeres bevezető kampánynak köszönhetően néhány Lagerfeld darab már a megjelenés napján elfogyott a lánc egyes üzleteiből, így nem csoda, hogy az őszi McCartney modellek reklámozása is időben megindult.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!