A Németországon kívüli piacokon megnyitott nagykereskedelmi és szórakoztatóelektronikai áruházak forgalma 4,7 százalékkal növelte a teljes csoport eredményeit, melyek így elérték a 13,4 milliárd eurót, a nettó bevétel pedig 122,1 millió eurót, írja a Bloomberg.
A német gazdaság csökkenő eredményei miatt a Metro csoport is egyre kevésbé támaszkodik a hazai piacra, ehelyett egyre több üzletet nyit Ázsia- és Európa-szerte. A forgalomnak ebben a negyedben már az ötven százaléka a cég nemzetközi piacon működő áruházaiból származott. A Metro tehát további beruházásokat tervez: eszerint még idén 40 Cash & Carry áruházat nyitna többek között Oroszországban és Kínában, elektronikai áruházláncával pedig nyugati irányban, Franciaország, Spanyolország és Hollandia területén terjeszkedne.
(Menedzsment Fórum)
Még idén negyven új áruházat nyit a Metro Group
A világ negyedik legnagyobb kereskedelmi hálózata a harmadik negyedévben profitjának 3,5 százalékos növekedéséről számolt be, mely nagy részben a társaság dinamikus nemzetközi terjeszkedésének köszönhető.