2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Büdzsénövekedést vár a reklámozók többsége Kelet-Közép-Európában, ugyanakkor Nyugat-Európában nem ennyire optimisták a cégek - derül ki a Millward Brown és a Sanoma közös kutatásából. A legjobb piacnak Románia és Oroszország számít.

Büdzsénövekedést vár a reklámozók többsége Kelet-Közép-Európában, ugyanakkor Nyugaton nem ennyire optimisták a cégek - derül ki a Millward Brown és a Sanoma közös kutatásából. A legjobb piacnak Románia és Oroszország számít, írja a Világgazdaság.

[ajanlo=203][igazitas=left/]Szakértők szerint az idén várhatóan 160 milliárd forint fölé kúszó hazai reklámpiac nagy hirdetőinek több mint a fele gondolja, hogy idén emelkedni fog a reklámköltés. A felmérésből kiderül, hogy régiónkban a televíziót a hirdetők szélesebb körben alkalmazzák, mint nyugaton, ahol a megkérdezettek 78 százaléka nem használta a tévét reklámcélra. A televíziót leginkább a nagy büdzsével rendelkező hirdetők preferálják. A nyugat-európai hirdetők fele nem él az integrált marketingkampány lehetőségével, míg a keleti régióban ez az arány eléri a 78 százalékot is, hazánkban pedig a 88 százalékot.

Tapasztalatok alapján az integrált marketing alkalmazása a nemzetközi hátterű vállalatokra jellemző. A reklámköltésekben egyre nagyobb részt szorít ki magának az online költés dinamikus fejlődése. Európában még mindig a hagyományos médiacsatornákat választják szemben az USA-beli kimagasló online hirdetési költéssel, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!