2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai Wal-Mart, amelyről a Lidlhez hasonlóan számtalan megalapozott vagy megalapozatlan vád kering, hadat üzen az imázsát romboló szóbeszédnek. A ma kezdődő kampányhadjáratban a cég igazgatója minden félreértést el akar oszlatni, és nem fél a nyilvános vitától.

Az amerikai Wal-Mart, amelyről a Lidlhez hasonlóan számtalan megalapozott vagy megalapozatlan vád kering, hadat üzen az imázsát romboló szóbeszédnek. A ma kezdődő kampány-hadjáratban a cég igazgatója minden félreértést el akar oszlatni, és nem fél a nyilvános vitától.

Az amerikai Wal-Mart áruházlánc egy nagyszabású kampánnyal szeretné eloszlati a vele kapcsolatban kialakult rosszindulatú feltételezéseket. A világ legnagyobb kiskereskedelmi láncának vezérigazgatója, Lee Scott „a torzítatlan igazságot” akarja megismertetni a vásárlókkal, írja a Reuters.

A Wal-Mart, mint a legnagyobb és az önmagát az Egyesült Államokban a legolcsóbbnak hirdető áruházlánc sokakban olyan ellenérzéseket vált ki, mint Magyarországon a Lidl. Az arkansasi Bentonville-ből a kiskereskedelemben világelsővé kinőtt hálózatot számtalanszor vádolták már azzal, hogy kizsigereli alkalmazottait, feketemunkásokat alkalmaz, és hogy nem idegen tőle a diszkrimináció.

Kritikusai előszeretettel vádolják azzal is, hogy munkahelyek ezrei szűnnek meg miatta Amerikában, mert terjeszkedésével tönkreteszi a kiskereskedőket, hogy aztán a távol-keleti gyárakban alacsony bérköltséggel előállított tömegtermékekkel árassza el a piacot.

A Wal-Mart első embere megelégelte a támadásokat, és úgy érezte, hogy ki kell állnia a cég 1,2 millió alkalmazottja érdekében. Lee Scott szerint a vállalatot érő vádak legtöbbje egyszerű városi legenda, azaz megalapozatlan szóbeszéd. Azért, hogy ezeket eloszlassa, felveszi a kesztyűt, és kommunikációs offenzívába megy át.

A cég kampánya ma kezdődik az Egyesült Államokban, első lépésként Lee Scott vásárlókhoz szóló nyílt levelét közlik le több mint száz nagy napilapban. Az igazgató a televízióban és rádióban is vállalja a nyilvános vitát, az interneten a vitafórumok és fogyasztóvédelmi aktivisták weboldalainak százait megtöltő vádakra pedig saját webszájttal igyekeznek felelni. Scott azt ígéri, hogy tényszerű választ adnak a cég működését érintő kérdésekre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!