Az OBI barkácsáruház-hálózat a hazai piac vezető pozíciójának megszerzését, valamint bevételének 51 milliárd forintra emelését tűzte ki célul. A cég idén három új áruházat nyit Magyarországon, számol be a Világgazdaság.
[ajanlo=221][igazitas=left/]Az OBI Magyarország a jelenlegi 120 ezer négyzetméternyi eladóterületét év végéig 145 ezer négyzetméterre bővítené, s áruházainak számát - egy nagykanizsai, egy soproni és egy budapesti egység megnyitásával - a jelenlegi 17-ről 20-ra növelné.
Az április végén zárult üzleti évben a cég 38 milliárd forintos forgalmat ért el, míg az idei évtől már 51 milliárdos bevételt várnak. Összehasonlításul: a legnagyobb vetélytárs, a 15 üzlettel és 126 ezer négyzetméter eladótérrel rendelkező Praktiker idén a tavalyi 44 milliárdos bruttó forgalom megismétlésére készül.
Az OBI Magyarország forgalma egyébként az elmúlt 11 évben folyamatosan növekedett, annak ellenére, hogy a hazai barkácspiac ez idő alatt új szereplőkkel bővült, írja a Világgazdaság.
Megelőzné a Praktikert az OBI Magyarország
Az OBI barkácsáruház-hálózat a hazai piac vezető pozíciójának megszerzését, valamint bevételének 51 milliárd forintosra emelését tűzte ki célul. A cég idén három új áruházat nyit Magyarországon, számol be a Világgazdaság.