Az alapító Levi Strauss testvérének unokáiként 1958-ban kerültek a vállalat élére a Haas testvérek, Peter és bátyja Walter. Kettejüknek köszönhető, hogy az akkoriban a sok kis cég közül csak az egyikként nyilvántartott farmergyártóból a világ egyik legismertebb ruhaipari vállalata lett. Tevékenységüket a szakma is elismerte, 1963-ban például a Time magazin a jövő vezetőiként aposztrofálta őket.
A cég, amely a 20. század egyik jelentős sikertörténeteként vonult be a közgazdasági tankönyvekbe, 1996-ban ért a zenitre. A 7,1 milliárdos bevételt jelentő rekordév után azonban a vállalat nem tudta folytatni korábbi expanzióját. A globalizálódó termelés és a változó fogyasztói ízlés jelentős kihívásokkal állította szembe a veszteségessé váló farmeróriást, amely az elmúlt időszakban komoly leépítéseket hajtott végre és Ázsiába helyezte termelését.
E folyamat alatt sem feledkeztek meg a vezetők azonban erkölcsi kötelességükről, emelik ki a Haas-t méltató nekrológok. Észak-Amerikában már az '50-es években úttörői voltak a felelős vállalatirányításnak, így például a faji szegregáció megszüntetéséért is sokat tettek. A vállalat emellett - ellentétben a konkurensekkel - betiltotta üzemeiben a gyermekek alkalmazását a harmadik világban, és több akciót indítottak, a "szülők foglalkoztatásának érdekében", miközben a gyermekek részére oktatási programokat szerveztek.
Peter Haas nevéhez fűződik a Levi Strauss 1971-es tőzsdére vitele is, amelyet később a menedzsment felülvizsgált, így később a Haas család visszavásárolta a vállalat papírjait, és napjainkban zárt társaságként működnek.