1p

A Volkswagen a korábban tervezettnél ambiciózusabban kívánja javítani a gyenge hozamú VW alapmárka nyereségességét.

Bernd Osterloh, a munkavállalók képviselője az igazgatótanácsban csütörtökön kijelentette, hogy "szigorral és kicsit több fegyelemmel" többet is meg lehetne takarítani, mint a korábban meghirdetett 5 milliárd euró.
 
Martin Winterkorn, a német autókonszern vezérigazgatója tavaly nyáron hatékonyságnövelő programot rendelt el a gyengébb teljesítményű VW alapmárkánál, azzal a céllal, hogy legkésőbb 2018-ig évi 5 milliárd eurót takarítsanak meg és 3 százalékról 6 százalékra növeljék a VW divízió profitrátáját.
 
Osterloh nem mondott részleteket, de megjegyezte, hogy nagy eredményeket hozna, ha gyorsabban és jobban figyelembe vennék a munkavállalóktól beérkező javaslatokat. Oroszországgal kapcsolatban elmondta, hogy a Volkswagennek tavaly "milliókban három számjegyű" veszteséget okozott, hogy a rubel zuhanása és a szankciók miatt visszaesett a kereslet az orosz autópiacon.
 
MTI 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!