1p

Több mint kétéves mélypontra jutott a kínai gazdaság növekedése 2011 negyedik negyedévében, ami aggasztja az ázsiai országban luxusautót értékesítő cégeket, mint például az olasz Lamborghinit.

Christian Mastro, a Lamborghini Asia Pacific vezérigazgatója szerint azon kínai vásárlók száma, akiknek lehetősége van ennyi pénzt költeni egy autóra véges. Mastro szerint kisebb lett az igény az úgynevezett "ultra-luxus" autók iránt az ázsiai országban.

A Rolls-Royce vezérigazgatója, Torsten Müller-Oetvoes azt mondta a múlt hónapban, hogy a kínai növekedés nem lesz olyan dinamikus, mint tavaly. A szuperautók gyártói szerint az évben 25 százalékkal nőhet az "ultra-luxus" autók piaca, ami körülbelül 2000 autót jelent.

2011-ben a Lamborghini értékesítése 70 százalékkal növekedett a megszaporodó kínai milliómosok száma miatt. Idén a cég 20 százalékkal többet költ marketingre, valamint az eladópontok számát is megnöveli hatról húszra Kínában. Érdekesség, hogy a tipikus kínai Lambo vásárló húsz évvel fiatalabb, mint Európában. 

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!