Christian Mastro, a Lamborghini Asia Pacific vezérigazgatója szerint azon kínai vásárlók száma, akiknek lehetősége van ennyi pénzt költeni egy autóra véges. Mastro szerint kisebb lett az igény az úgynevezett "ultra-luxus" autók iránt az ázsiai országban.
A Rolls-Royce vezérigazgatója, Torsten Müller-Oetvoes azt mondta a múlt hónapban, hogy a kínai növekedés nem lesz olyan dinamikus, mint tavaly. A szuperautók gyártói szerint az évben 25 százalékkal nőhet az "ultra-luxus" autók piaca, ami körülbelül 2000 autót jelent.
2011-ben a Lamborghini értékesítése 70 százalékkal növekedett a megszaporodó kínai milliómosok száma miatt. Idén a cég 20 százalékkal többet költ marketingre, valamint az eladópontok számát is megnöveli hatról húszra Kínában. Érdekesség, hogy a tipikus kínai Lambo vásárló húsz évvel fiatalabb, mint Európában.
mfor.hu