A GM szeretné erősíteni az Egyesült Királyságbeli értékesítését, amiatt döntöttek a meglehetősen magas reklámkeret mellett. A médiatervezést és vásárlást is magába foglaló megbízást az Interpublic Grouphoz tartozó Initiative Media nyerte el. Nem mellékesen ez minden idők legnagyobb ilyen típusú brit megbízása.
A megbízás legnagyobb részét a kontinensen Opel, a briteknél Vauxhall brand alatt futó autók hirdetési kerete adja, erre 100 millió dollárt szánnak. Meglehetősen erős értékesítési számokat sejtet a Saabra allokált 30 milliós keret, míg inkább a keleti piacokon sikeres Daewoo hirdetésekre 15 millió dollárt szánnak. Ez utóbbi egyébként a WPP-hez tartozó Mediaedge:cia ügynökségtől kerül át.
Kapcsolódó anyag
Cégek, amelyek a világ reklám és kommunikációs piacát meghatározzák
Megmentőként érkező óriásüzlet
A General Motors egyetlen megbízással új lendületet adhat a brit médiapiacnak vélik a szakemberek. Az elsőszámú autógyár ugyanis 145 millió dolláros költségvetésről döntött a szigetországot illetően.